Waarom adverteren in onze podcasts?
Waarom adverteren in onze podcasts?
Bewust & aandachtig
Bewust & aandachtig
Waar de radio op de achtergrond aanstaat en je tijdens het reclameblok op tv een kop thee zet, is de podcastluisteraar bewust op zoek gegaan naar een bepaalde aflevering, die vervolgens aandachtig beluisterd wordt. Elke week opnieuw.
Waar de radio op de achtergrond aanstaat en je tijdens het reclameblok op tv een kop thee zet, is de podcastluisteraar bewust op zoek gegaan naar een bepaalde aflevering, die vervolgens aandachtig beluisterd wordt. Elke week opnieuw.
Intieme band
Intieme band
De meeste mensen consumeren podcasts via een koptelefoon, wat het luisteren tot een intieme ervaring maakt. Zo ontstaat er bijna een vriendschappelijke band tussen host en luisteraar. Als jouw favoriete host een tip geeft, ben je sneller bereid die ook op te volgen.
De meeste mensen consumeren podcasts via een koptelefoon, wat het luisteren tot een intieme ervaring maakt. Zo ontstaat er bijna een vriendschappelijke band tussen host en luisteraar. Als jouw favoriete host een tip geeft, ben je sneller bereid die ook op te volgen.
Tone of voice
Tone of voice
Wij weten precies wat onze luisteraars enthousiasmeert en wat ze juist liever overslaan. Een advertentie is het meest effectief als de creatieve invulling past bij de belevingswereld van de hosts en in lijn ligt met de rest van de aflevering. Zo voorkom je een reclame-gevoel en wordt de advertentie echt beluisterd.
Wij weten precies wat onze luisteraars enthousiasmeert en wat ze juist liever overslaan. Een advertentie is het meest effectief als de creatieve invulling past bij de belevingswereld van de hosts en in lijn ligt met de rest van de aflevering. Zo voorkom je een reclame-gevoel en wordt de advertentie echt beluisterd.
Wat zijn de opties?
Native
Een native advertentie is een host-read reclame die geïntegreerd is in de aflevering en nooit verdwijnt. Zo blijft de adverteerder profiteren van de aanwas van nieuwe luisteraars. Onze natives hebben een persoonlijk karakter waardoor de hosts hun zo kenmerkende tone of voice behouden. Het is daarom de manier bij uitstek om een langere merkboodschap op een natuurlijke manier over te brengen.
Pre-, mid- of post-roll
Een roll is een vooraf ingesproken reclametekst die in de montage wordt toegevoegd aan de podcast en na een afgesproken aantal plays weer verdwijnt. Naast dit gegarandeerde bereik maakt deze vorm van dynamisch adverteren het bovendien mogelijk om nauwkeurig te targetten op gewenste doelgroepen.
Social
Via Instagram kunnen we de podcastadvertentie (audio only) extra visuele kracht bijzetten. Door posts of story’s toe te voegen aan de campagne maakt de adverteerder optimaal gebruik van de kracht van de herhaling.
Een native advertentie kan bovendien ondersteund worden door middel van product placement. Onze podcasts worden niet alleen als audio, maar ook als video vastgelegd en dat maakt het mogelijk om een product tijdens de opnames in beeld te brengen.
Waarom adverteren in onze podcasts?
Bewust & aandachtig
Waar de radio op de achtergrond aanstaat en je tijdens het reclameblok op tv een kop thee zet, is de podcastluisteraar bewust op zoek gegaan naar een bepaalde aflevering, die vervolgens geconcentreerd beluisterd wordt. Elke week opnieuw.
Intieme band
De meeste mensen luisteren via een koptelefoon, wat het luisteren intiem maakt en er bijna een vriendschappelijke band ontstaat tussen de host en luisteraar. Als jouw favoriete host je een tip geeft, ben je sneller bereid die ook op te volgen.
Tone of voice
Wij weten precies wat onze luisteraars enthousiasmeert en wat ze juist liever overslaan. Een advertentie is het meest effectief als die in lijn ligt met de rest van de aflevering; zo voorkom je een reclame-gevoel en wordt de advertentie echt beluisterd.
Wat zijn de opties?
Native
Een native advertentie is een host-read reclame die geïntegreerd is in de aflevering en nooit verdwijnt. Zo blijft de adverteerder profiteren van de aanwas van nieuwe luisteraars. Onze natives hebben een persoonlijk karakter waardoor de hosts hun zo kenmerkende tone of voice behouden. Het is daarom de manier bij uitstek om een langere merkboodschap op een natuurlijke manier over te brengen.
Pre-, mid- of post-roll
Een roll is een vooraf ingesproken reclametekst die in de montage wordt toegevoegd aan de aflevering en na een afgesproken aantal plays weer verdwijnt. Naast dit gegarandeerde bereik maakt deze vorm van dynamisch adverteren het bovendien mogelijk om nauwkeurig te targetten op gewenste doelgroepen.
Social
Via Instagram kunnen we de podcastadvertentie (audio only) extra visuele kracht bijzetten. Door posts of story’s toe te voegen aan de campagne maakt de adverteerder optimaal gebruik van de kracht van de herhaling.
Een native advertentie kan bovendien ondersteund worden door middel van product placement. Onze podcasts worden ook als video vastgelegd en dat maakt het mogelijk om een product tijdens de opnames in beeld te brengen.
Wat zijn de opties?
Native
Een native advertentie is een host-read reclame die geïntegreerd is in de aflevering en nooit verdwijnt. Zo blijft de adverteerder profiteren van de aanwas van nieuwe luisteraars. Onze natives hebben een persoonlijk karakter waardoor de hosts hun zo kenmerkende tone of voice behouden. Het is daarom de manier bij uitstek om een langere merkboodschap op een natuurlijke manier over te brengen.
Pre-, mid- of post-roll
Een roll is een vooraf ingesproken reclametekst die in de montage wordt toegevoegd aan de podcast en na een afgesproken aantal plays weer verdwijnt. Naast dit gegarandeerde bereik maakt deze vorm van dynamisch adverteren het bovendien mogelijk om nauwkeurig te targetten op gewenste doelgroepen.
Social
Via Instagram kunnen we de podcastadvertentie (audio only) extra visuele kracht bijzetten. Door posts of story’s toe te voegen aan de campagne maakt de adverteerder optimaal gebruik van de kracht van de herhaling.
Een native advertentie kan bovendien ondersteund worden door middel van product placement. Onze podcasts worden niet alleen als audio, maar ook als video vastgelegd en dat maakt het mogelijk om een product tijdens de opnames in beeld te brengen.